sobota 30. května 2015

V kapitolu žlutomodré

Psal se březen roku 2015 a z velitelství armád Sever mi přišla spěšná depeše o rychlém přesunu do Stockholmu.
Narychlo jsem se sbalil a na měsíc zmizel z povrchu českého. Projektík, který na mě čekal, byl jedním z nejpohodovějších, jaký jsem kdy měl - Pomáhat při stavbě základů a pokládání inženýrských sítí trojpodlažních baráků. Vše se vleklo a já byl víceméně placen za "waiting time", což třeba chvíli nevadí, ale po chvíli se začnete kousat nudou. Naštěstí ve Stockholmu se mnou byli dva kolegové, Češi, kteří se zaučovali na projektech a občas měli nějaké problémy, takže jsem jim byl k ruce, zahlazoval průsery a byl jsem "kamarád na telefonu" :) A když se vyřeší problém, musí se náležitě zapít :)

Víkendy byly celkem volné a někdy se i poštěstilo s počasím, a tak jsme třeba všichni vyrazili na výlet do okolí, či jsem já vyrazil za Mickem a Annikou, kdo znají vědí celou historii, jak k tomuto přátelství vůbec došlo. Zkrátka Stockholm nebyl nic tak zásadního, ale nechtěl jsem vás připravit o článek :)
Zbytky zimy
I na takového hlídače můžete narazit :)


Blešák

Žádné komentáře:

Okomentovat